Hayat Varlık, Türkiye’nin en büyük, kurumsal varlık yönetim şirketidir. Şirket, çok sayıda borçlu müşterinin kredi dosyalarını yönetiyor. Şirketin amacı, maddi problem yaşayan kişilere, çözüm odaklı yaklaşarak mali açıdan özgürlük tanımaktır.
Hayat Varlık, müşteri merkezli yaklaşımı ve teknolojiyi kullanarak müşterilerine dijital çözümler sunması sebebiyle benzerlerinden ayrılıyor. Müşteriler, yedi gün 24 saat şirketin online müşteri merkezinden istediği bilgiyi alabiliyor, talep ve memnuniyetlerini bildirebiliyor, imkânlarına uygun ödeme planını yapabiliyor ve hatta dilerse, kredi kartı ile borcunu ödeyebiliyor. Hayat Varlık, web sitesi hayatvarlik.com’da da anlatıldığı üzere, ödenemeyen kredilerin ve tahsili gecikmiş alacakların yeniden yapılanmasına odaklanıyor. Müşterilerini maddi zorluklarından kurtarabilmek için de çok uygun koşullarda esnek ödeme planları hazırlıyor. Bu ödeme planı zamana ve piyasa şartlarına göre değişiyor. Üstelik bunu, müşterilerini oradan oraya sürüklemeden yapıyor. Bu sayede de müşterileri borçlarını en kısa zamanda ödeyerek maddi engellerden kurtulmuş oluyor. Hayat Varlık, müşterileriyle zamanında ve etkin bir iletişim kurarak hareket ediyor.
Müşterinin ihtiyacını doğru anlamak için etkili dinleme yapıldıktan sonra kişinin finansal durumuyla uyumlu olacak şekilde ödeme alternatifleri düzenleniyor. Müşterilerin öneri ve şikayetlerine en üst düzeyde önem verildiği için, bildirilen şikayetlerin kök nedenleri tespit edilerek düzenleyici ve önleyici tedbirler alınıyor. Müşteri memnuniyetine büyük önem veren, ISO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sertifikasına sahip ilk ve tek Varlık Yönetim Şirketi olan Hayat Varlık, etkin bir müşteri ilişkisiyle müşterilerini maddi sıkıntıdan kurtarıyor. Şirket, müşteri odaklı yaklaşımı ve çalışanlarına yönelik yenilikçi ve öncü uygulamalarıyla, Harvard Business School yüksek lisans müfredatında vaka çalışması olarak okutuluyor.